för de vackra änglarna

den här helgen har känts väldigt konstig på nåt sätt. har inte ens tänkt på att skolan börjar imorn utan jag harbara njutit. både i fredags och igår träffade jag levin, och det var verkligen jättekul att få träffa henne igen. hon är mitt allt :)
och imorn är det då plugget som gäller igen, och jag vet faktiskt inte ens om jag tänkt alls på det. jag bryr mej inte ens det minsta om det. märker att jag knappt har ork att plugga överhuvud taget, och att orden plugga bara får mej att vilja gråta. men när jag väl tar tag i saker känns det mycket bättre, men vägen dit är jobbig.

och imorn hoppas jag på en slapp dag, det behöver jag. först musik i 3 timmar, vilket inte är särskilt kul. sedan är det film som gäller och sen ska jag bara sjunga på musikskolan för klarinetten är inställd denna vecka. så jag hoppas verkligen att det blir slappt imorn. det skulle vara så enormt gött.

har lyssnat hela helgen på "balladen om fredrik åkare och cecilia lind", riktigt bra låt faktiskt. har alltid gillat sådana svenska låtar, men aldrig riktigt brytt mej om att lyssna på fler. så nu funderar jag på att lyssna igenom en skiva med cornelis wreeswijk. men vi får väl se vilken dag jag tar energi till att göra det. men han har gjort några riktigt bra låtar, och den låten är en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0