i will remember you

tjoho! åh, äntligen fick jag lite sömn i mej. det var rikrigt, riktigt skönt att få sova lite, även om jag gick upp vid 8 typ. tror nog jag ska pallra mej till plugget imorn, om jag orkar. börjar lite smått bli uttråkad av att gå hemma. satt ute och solade lite förut, men det började blåsa och bli kallt, så jag hamnade här med min gitarr istället. har suttit och see på OC mest hela dagarna nu när jag varit sjuk, och det tröttnar jag aldrig på. tror faktiskt att jag ska gå ner och käka lite glass och titta på det nu!

imorn fyller min darling levin 18 år! hon har stöttat mej genom svåra tider och hon vet alltid vad hon ska säga. jag kommer så väl ihåg att det var hon som fick mej att inse att jag måste berätta för mina föräldrar om hur jag mådde, jag kunde inte fortsätta som jag hade gjort. hon fick mej att inse att jag har underbara människor runt mej som jag älskar och som älskar mej tillbaka. bara det är värt att leva för. jag kommer aldrig att glömma allt det hon gjort för mej, och hon är verkligen en sann vän. jag älskar dej, levin<3

none of us were angels, and you know i love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0