if we kiss there'll be no turning back

ännu en tråkig dag. har i alla fall inställd engelska denna veckan, så jag börjar 12 idag, gött! och imorn har jag endast geografi vilket är tiktigt slappt.

igår satt jag och chattade med min underbara hanna på msn. hon vet altlid hur man piggar upp mej och får mej alltid på bra humör. igår gällde det mitt dåliga sälvförtroende när det kommer till killar, och nu har jag bestämt mej på att satsa på en. jag har intalat mej själv att jag inte gillar honom, fast jag vet att jag gör det. men jag är så rädd för att bli sårad. jag vet inte om jag skulle klara av att bli sviken och sårad. så därför vet jag inte om jag vågar satsa, eller orkar. men jag kom fram till, med hannas hjälp, att det ju faktiskt är lika bra att satsa annars komemr jag gå runt och fundera på det. jag måste antingen satsa eller glömma honom. och glömma honom kan jag inte. inte än. men jag tror inte jag kommer våga för jag är så blyg. jag vill veta vad han tycker om mej så jag inte tjatar och så visar det sej att han inte gillar mej. men jag får fundera vidare på detta.

nu ska jag ner och käka lite och sedan är det textkommunikation som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0