jag älskar dej <3

nu har jag för en gångs skull något viktigt att säga - moa har tagit körkort! xD grattis grattis grattis :)


när jag och pappa åkte för att handla mat låg syrran och tittade på tv i mitt rum. när vi kom hem nån timme senare var det dagis i vårt hus. min granne hade tagit med sej en kompis och dem lekte hej vilt när jag kom hem, och syrran var deras lilla fröken. brode fan ta betalt nästa gång :) men skoj var det, inte för att jag lekte med dem. men det lät kul i alla fall.

ikväll är det dejt med levin, my darling, som gäller :) altid lika kul det xD hon ger mitt liv en mening och hon finns alltid där när jag behöver henne. hon får mej att minnas dem bra stunderna och med henne får jag ett nytt perspektiv på livet :) jag älskar dej, levin <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får mig att börja gråta...
Jag älskar dig med kära vän!

2008-04-05 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0