kort kort kort

tjoho! nu har jag klippt av mej håret. riktigt skönt var det att få bort det gamla, men jag fattar inte förens nu hur varmt det måste ha varit med det långa håret. nu fryser jag hela tiden, om öronen och nacken. och så kittlar det i nacken också. det var bara sofia som visste om att jag skulle klippa mej igår, så alla har typ fått chock när dem sett mej, känenr inte igen mej säger dem. men det är alltid kul att få komplimanger :) och jag är verkligen nöjd, det var på tiden. har ibland tyckt att jag ser okej ut, fast håret har på nåt sätt tryckt ner mej, men nu känner jag mej snyggare än nånsin! vi får se om det ger något, ska ut med brudarna imorn, så då får vi se vad håret kan göra :) känenr mej som en ny människa på nåt sätt, och alla säger att jag ser äldre ut, vilket för mej är en komplimang. jag har ju känt mej och sett om som 15 typ förut. så detta blir en liten vändpunkt i mitt liv. vet att det låter konstigt, men för mej var detta ett stort steg att ta, men jag är supernöjd! xD

vill ni se hur det ser ut, gå till showmelove.bilddagboken.se och tryck på 10:e april ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0