love hurts

nu var det ett tag sedan jag skrev senast, så här kommer ett uppdaterande av mitt liv. igår var det arena och sleepover hos camilla som gällde. jag tror att vi alla kan hålla med om att det var riktigt jävla sköj!

ikväll hoppas jag att levin och hanna tittar över, saknar dem! dem två personerna som jag älskar över allt annat på jorden och som får mej att minnas med glädje, inte sorg, i love you! <3

ikväll är brolle med på både körslaget och sing-a-long. blir till att spela in båda :)

okej, det har visst inte hänt sådär jättemycket i mitt liv sen senast...i alla fall inget som behövs berätta här.  

Kommentarer
Postat av: millis

det hände en del i går hehehee pusss på dig bejb

2008-04-12 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0