take this pain away

usch. just för tillfället mår jag om möjligt ännu sämre än igår. jag känner för att lägga mej ner och gråta, så ont gör det. min hals bränner sönder, hostan vill aldrig sluta, min hjärna exploderar snart och den förbannade snuvan vill inte ge med sej. och till råga på allt har jag träningsvärk i magen efter allt hostande. igår när jag lagt mej gick det bara inte att sluta hosta, och pappa sa i morse att han aldrig trodde jag skulle sluta. jag hostar tills jag nästan ska spy, och det är fan ingen skön känsla det. så det blir för mej att stanna hemma imorn. kände mej faktiskt lite piggare i morse och satt ute och solade mej i det underbara vädret. men nu på kvällen blev det sämre än det varit dem andra dagarna. känns som att all vila inte lönar sej. jag behöver verkligen sova, men det går inte. så fort jag vaknar kan jag inte andas så då måste jag sätta mej upp och då är jag pigg. jävligt jobbigt är det! jag hoppas att jag blir frisk snart. inte för att jag vill tillbaka till skolan direkt, men det tär på mej att vara sjuk. jag brukar ha dåligt med krafter, så då kan ni tänka hur utsliten jag är nu. om det inte blir bättre snart får jag väl pallra mej till vårdcentralen, för alla dem knep jag testat hittills har då inte funkat. nej, nu får det räcka. jag vill bli frisk nu.

men imorn ska jag försöka att bara ta det lugnt. ska se på lite OC har jag tänkt, vilket jag gjort hela helgen typ. men jag kan aldrig få nog av OC. sen måste jag faktiskt sova. om det inte blir så mycket sömn i natt får jag power-nappa imorn eftermiddag. för sova måste jag göra. jag klarar det inte annars.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0