there's no place i'd rather be

idag har det varit en riktigt soft dag. först geografi, och sen till banken med pappa. sen köpte han glass åt mej :) sen var det hem och slappa som gällde innan jag åkte in till stan för att joina ida. efter det var det till att slappa framför tv:n. imorn börjar jag 8.20 typ men franska, buhu. jag orkar verkligen inte med det. sen har jag matte efter det och sedan ska vi till badhuset. jag ska simma ryggsim, lycka till säger jag bara. senast jag gjorde det var jag liten, och då fick jag gå ur bassängen för jag simmade för långsamt, resten av gruppen var framme och skulle börja hoppa och dyka. kanske inte världens bästa minnen att ha i huvudet imorn. hoppas jag slipper.


har funderat lite och ju mer jag tänker på det, desto mer kommer jag underfund med att jag gillar den här personen, men jag vågar inte satsa. och jag vet inte om jag ens kan satsa på han. men jag kan inte tänka mer på det, jag får ta det som det kommer. men det är klart jag hoppas, det gör jag :)

idag känns allt lite bättre, även om allt förtfarande inte är okej. har till och med plockat ur diskmaskinen, vilket inte sker ofta. men ingen uppskattning fick jag för det, så då kan jag lika gärna skita i det.

och imorn är det fredag och helg! jag längtar faktiskt. ser fram emot att bara få vara hemma och slappa och träffa levin, det var såå längesen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0