U2

letade förut idag igenom en lista efter några filmer att titta på, och av en ren slump såg jag att det stod U2 på listan, och jag bröt ut i glädje. så jag letade och jag letade och när jag till slut hittade bandet i en av hyllorna här hemma blev det ett glädjeskrik. jag älskar U2. dem har skapat oförglömliga melodier och deras texter äger! jag tror inte att det finns någon som kan skriva bättre texter än vad dem kan. alla texter har en speciell mening, och det är svårt att hitta det i varje låt. och jag som är kräsen när det komemr till texter, men U2 har verkligen lyckats. och det blir ju inte sämre av att dem är involverade i välgörenhetsprojekt och gör allt för att världen ska bli en bättre plats att leva på. kan ju vara därför som bono, som sångaren kallar sej, har blivit adlad. jag hade en fas förra året så jag gillade deras låtar, det var nog då som jag upptäcke dem. jag skrev ner dem band som jag gillade på mina skor, och U2 var ett av dem namnen. jag kommer ihåg att jag ibland tvekade över om jag verkligen gillade dem så myclet. nu behöver jag inte tveka längre, jag vet. jag älskar U2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0