hur fan ska jag överleva utan mina änglar?

i går kväll kunde jag inte somna. mina tankar svävade omkring och plötsligt föll det stora, sorgefyllda tårar nerför mina kinder. lättnaden som brukar infinna sig när allt släpper fanns inte där. jag funderade över meningen med livet och när det börjar, på riktigt. det känns som att jag väntar på något större, något bättre. men sanningen är den att jag inte vet om det finns. hur ska jag överleva därute i världen? den otrygga och ensamma världen som jag inte vill tillbaka till. mina vänner försvinner med skolan, rutinerna tynar bort och jag drabbas av panik när jag tvingas tänka på det. jag måste varna mej själv så jag är redo när den dagen kommer. men det som skrämmer mej mest och det som är orsaken till mina tårar är att jag kommer att vara tvungen att överleva vardagen utan mina änglar. det är först nu när jag snart förlorar dem som jag inser hur mycket dem betyder för mej och hur mycket jag verkligen älskar dem. jag är rädd att jag ska förlora dem och den tanken gör mej förkrossad.

jag kommer inte kunna träffa mina änglar på ett tag. min ena ängel, hanna, är utomlands i en vecka och för mej är det en evighet. hon har varit borta en dag nu och mitt hjärta skriker efter henne.
anna, min andra ängel, är sjuk och jag träffade henne i fredags men jag tänker på henne varje dag och varje kväll. när skolan börjar reser hon utomlands i tre veckor och jag kommer att gå i bitar utan henne vid min sida.
 
jag kan inte föreställa mej hur livet kommer att bli utan dem vid min sida.



HUR FAN SKA JAG ÖVERLEVA UTAN MINA ÄNGLAR?

det finns två personer i mitt liv som betyder extra mycket och det är mina änglar. för att kvalificera sig som ängel räcker det inte med att vara en god vän. det krävs mycket mer än så. en ängel är en person som visar kärlek och som står vid ens sida i både ur och skur. jag har aldrig bråkat med mina änglar för vi har kärlek. kärleken binder oss samman och det dem gjort för mej kan ingen ersätta, någonsin. de har stöttat mej när jag behövde värmande ord och dem vet alltid vad de ska säga. de kommer alltid att betyda speciellt mycket för mej för det är precis vad dem är - speciella.

anna och hanna - jag älskar er, för alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0