i'm a fallen angel

Jag förstör allt och jag misslyckas gång på gång. Jag beter mej konstigt och ändrar ständigt humör. Jag vet inte riktigt vem jag är, jag är inte vän med mej själv...och vem vill lyssna på en repig skiva?


Känslorna och tankarna som bor inom mej kväver mej och jag hyperventilerar när jag tvingas tänka på dem. Pulsen ökar och plötsligt mår jag jätteilla. Oron och ångesten håller mej vaken flera timmar och just vid det tillfället vill jag bara försvinna. Då vill jag fly från nuet och försvinna in i en värld där smärta och tårar inte existerar.
Men det gör dem och jag möter dem varje dag.

Jag kan inte sova för jag är inte trött. Jag kan inte äta för aptiten har övergivit mej. Jag kan inte andas för luften räcker inte till. Jag måste rädda mej själv, ingen kan göra det åt mej, även om jag önskar att ni kunde det. Det skulle vara så mycket enklare då.

Men vem har sagt att livet är enkelt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0