för jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte

har precis kommit hem efter bio med bl.a änglarna. dock barnfilm, men vad gör man inte när det är gratis. sitter här och ska börja träna på psykologin, eftersom jag har prov på torsdag. har för övrigt två radioreportage att ta tag i, en historierapport, projektarbete, svenska-bok om mig själv, och snart ramlar även en filosofiuppgift in. jag orkar inte mer! alla vet att jag mår skit, men ingen orkar ta tag i det. de skickar mig på möten hit och dit, men vi kommer aldrig fram till något egentligen. julklappar ska inhandlas men jag funderar på att bojkotta julen i år, jag orkar inte med det heller. jag är en droppe ifrån brytningsgränsen hela tiden och jag går på helspänn varje sekund. kuratorn pratar om att jag har ett beroende av att skära, och hon har nog rätt. ett beroende jag nog aldrig riktigt kom ur. som jag sa till henne: det är ingen idé med något för det finns ingen väg ut. det jag har testat har inte funkat och nu är jag inte mottaglig för någon hjälp. allt jag vill är att hitta tillbaka till livet, men det finns ingen tid till det. och finns det ingen tid till det så finns det ingen tid för något. och förresten - god jävla jul på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bolt rules!! ;)



Lessen för att jag inte svarat på ditt sms..

jag har inte haft pengar och jag är för snål för att fixa det... men det är bra att du står på dig anna- du kan träffa någon så mycket bättre! :) <3

2009-01-26 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0