fredag

nu var det verkligen länge sedan jag skrev här, har helt enkelt inte haft tid. det har varit väldigt mycket att göra i skolan och all min kraft har gått till det. har varit hos kuratorn två gånger nu och hon är faktiskt snäll och förstående, även om jag inte riktigt kan säga det jag innerst inne känner. men hon har sjäv sagt att det tar tid, och att jag förhoppningsvis snart kommer att kunna öppna mig. men jag har ändå överraskat mig själv med att säga det jag tycker, trots att det svider. idag var det även skolläkare som gällde, mamma valde att följa med. vi pratade om allt möjligt, om min nervositet att prata inför grupp, min matsituation och hur jag mår. han tror att jag inte har ett avslappnat förhållande till mat och det stämemr nog mycket väl. han föreslog nån kognitiv terapi för min nervositet och för det som gör mig obekväm i sådana situationer. men jag känner inte för det, tror inte på sådana terapier. men jag skulle i alla fall fundera på det. min älskade hanna har tagit körkort och jag är stoltast i världen över henne! nu ska jag sova, för att gå på bio med änglarna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0