baby, won't you help me understand

idag satt jag på bussen påväg hem och lyssnde på musik som jag ofta lyssnade på i högstadiet. då var de här låtarna en hjälp när jag ville bort från den kaotiska värld jag levde i och som jag inte ville vara kvar i. varje gång jag sätter på låtarna så kommer alla känslor rusande tillbaka mot mej. nu vet jag vad jag ska göra för att hålla borta de förbjudna tankarna, men då visste jag inte det. det är väldigt jobbigt att inte veta när jag blir av med tankarna och känslorna som faktiskt dyker upp ibland. när livet känns helt jävla meningslöst eller när jag bara fått nog av allt som händer. men de här låtarna får mej att försöka glömma det som varit, och blicka framåt. jag kan inte gå runt längre och fundera på vad som kunde ha hänt och varför det blev som det blev. för om jag gör det kommer jag bara att hitta tillbaka dit jag inte vill. jag har ju så mycket positivt i mitt liv, som är värt att ta vara på. jag tror, helt seriöst, att de här låtarna har förändrat mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0