do you ever feel like breaking down?

jag hatar att vara sjuk. speciellt när det gäller magsjuka. inga vänner att leka med, ingen god mat, ingen kraft att hitta på nåt vettigt, inget snacks och ingen glass. hoppas verkligen att jag inte får återfall inte, så jag kanske kan få lite glass imorn. tror jag blir galen snart om jag inte få socker i mej, har nog aldrig ätit så här lite. sen så känner jag att jag måste få sova ut nu, vaknade vid halv 2 inatt, och somnade inte förens vid halv 4, så jag behöver sova! och det jobbiga med mej när jag mår piss är att jag inte kan sova, det är alltid så när jag är sjuk. jag kan aldrig sova då. så jag hoppas att det blir bättre så jag kan få min skönhetssömn innan lovet är över. dag har jag faktiskt inte gjort ett dugg. sett på några filmer, och sen bara suttit och inte gjort nånting, vilket suger eftersom jag hatar att vara rastlös. men imorn får jag att ta och hitta på nåt. hade tänkt att jag skulle tona håret under lovet, men jag vet inte om jag orkar ta tag i det, i alla fall inte imorn. men mitt mål med morgondagen är att komma utanför dörren och få lite frisk luft som den kallas. men om jag känner mej själv rätt (och det gör jag) så hamnar jag framför tv:n igen.

satte mej igår och lyssnade på lite coldplay låter som jag upptäckte. en som jag fastnade direkt för, och som jag spelat i repeat sen dess, är the scientist. riktigt bra låt, men framför allt (det viktigaste), en grymt bra text! och texter är något som coldplay äger på, om du frågar mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0