hello sunshine

har nyss kommit hem från plugget. hade prov i svenska sista timmen, och jag tror jag klarade det. svarade på alla frågor på g-delen. men jag hade missat att plugga på mer än instuderingsfrågorna, så jag ska få göra del 2 nästa vecka, gött! det lönar sig att plugga ibland. och sen så hade min sångpedagog ringt och ställt in lektionen jag skulle ha idag. sjunger i vanligt fall på måndagar, men hon har vart borta mycket så jag skulle ha det idag bara den här veckan. men det sket sig ju det med. då får jag desto mer tid på mej att slappa, se på OC och sedan gå på bandy, jippie! det var sååå längesen och jag har verkligen saknat det. nu väntar det god mat som pappa fixar (världens bästa kock enligt mej). känns så skönt att nte ha något att plugga på just nu som det är panik över. och imorgon är det alla hjärtans dag, och då fyller min älskade tove 18 år, grattis tove! xD sen är det hockey med camilla och tove som gäller, det blir kul det :) men, osm sagt, nu väntar OC på mej, och jag kan knappt hålla mej för skratt när jag tänker på det. det är såna är dagar som man längtar efter! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0