i am the winner

har precis avslutat två omgångar av melodifestivalspelet som jag fick i julklapp. jag vann första omgången, och såklart ville syrran ha revansch, men gissa vem som vann andra gången också?! det finns helt enkelt bara en vinnare och det är jag xD har suttit och letat efter alla eurovison och melodifestivals skivor vi har här hemma, men jag har inte hunnit lyssna igenom alla än, men det är en dag imorgon också. lärde mej sen även alla länder som vunnit eurovision sedan 1999, fråga mej inte varför, kul bara antar jag. :) nu går jag i ide till klockan 22, uppdatering kommer senare ikväll, håll ut! xD

Kommentarer
Postat av: maria

hej annabanana, du behöver seriöst hjälp, ja å tove diskuterar just de...nej skoja bara. kul att melodifestivalen börjat! (typ) plugga på, pusspuss

2008-02-09 @ 19:57:07
Postat av: tove

annabananasplit, du är så söt som orkar engagera dej så mkt, ska oxå se nu, haha. Puss, yack för att du finns

2008-02-09 @ 20:03:29
Postat av: Syster yster

Ville bara kommentera att du ska inte vara så stöddig. Jag har fortfarande bäst statestik så det så :-P

2008-02-10 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0