i never ment to tear your world apart

idag är en sån där dag som jag inte riktigt kan bestämma mej för om jag älskar eller hatar. jag älskar det faktum att jag inte har något att plugga på, och att det faktiskt snart är lov. det jag hatar är att vara så jävla rastlös som jag är. när jag inte har något att plugga på har jag ingen ork till att göra något alls, vet att det låter helt sjukt. men så är det. ibland känns det konstigt nog bättre om jag har något som jag måste göra, annars blir jag bara sittandes utan att få något gjort. sen jag kom hem har bara sett på inspelade program från igår, och nyss tog jag mej ett bad. verkligen bra gjort av mej på 3 timmar - inte! om jag ska överleva lovet får jag allt ta och hitta några bra filmer som jag är på rätt mood för att se, och sen hitta på lite skojsiga saker. men det löser sej, det gör det alltid. jag har faktiskt inte tänkt nästan ett dugg på att det snart är lov, har liksom försökt att inte tänka så mycket på det. jag har en tendens att göra det, och då är jag helt totalt slutkörd när lovet väl kommer, och jag brukar bli sjuk under loven eftersom jag slappnar av då. men nu känner jag att jag nästan kommer att sakna skolan under lovet (inte själva skolan, utan egentligen är det ju mina vänner jag saknar). men det är självklart att det kommer att kännas bra med lov, det brukar det göra, även om jag oftast mår piss under lov (vilket är en konstig sak, man ska ju må som bäst under loven). sen är det ju bara några veckor i skolan och sen dags för nästa lov. så detta kommer att bli bra, det känner jag på mej :) nu ska jag äta lite mackor och sen är det sjukhuset och kustbevakarna som gäller, yeah! xD

Kommentarer
Postat av: HENA

Låter som du behöver en hobby? Säg till om du vill göra nåt, jag är tillgänglig :D

2008-02-24 @ 13:31:36
Postat av: anna

haha, tycker du det? jag hör av mej om jag kommer på nåt... :)

2008-02-24 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0