if life was a song, would you sing it, would you sing it with me?

bestämde mej igår för att gå till skolan idag, har bara 2 lektioner så jag borde överleva. det är så konstigt med mej ibland,för när jag väl är i skolan så vill jag vara hemma och sova och då vill jag inget hellre än att bli sjuk. men sen när jag väl är sjuk, då vill jag tillbaka till skolan. det är jättekonstigt. men jag tror det är för att jag saknar mina vänner :) och ikväll så är det bandy, vilket jag inte varit på på görlänge känns det, men nu är jag ju förkyld, så jag får inte gå - buhu! det är en viktig match dem spelar om, men jag får väl bänka mej vid text-tv eller nåt istället. nu har jag äntligen fått sovit ut lite också, vaknade i och för sig vid halv 7, men jag lyckades somna om så jag steg upp när klockan ringde vid 8. inte illa det för att vara jag. kommer väl vara helt utslagen nu till helgen, lär väl sova länge. men det gör mej inget dedt, tror faktiskt inte jag har något att plugga till då, så det blir härligt det :) och på lördag börjar melodifestivalen, och för er som inte vet så börjar mitt liv då. så på lördag klockan 20.00 stänger jag av mobilen och drar ur telefonsladden - nu är det schlager som gäller! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0