it's a beautiful morning

idag hade jag ju planerat att sova lite längre än vad jag gjorde. det jobbiga med mej är att jag alltid vaknar så tidigt, och närr jag väl vaknat är det nästintill omöjligt att somna om. och om man dessutom ligger och nyser, hostar och snörvlar är det inte så stor idé att ligga kvar i sängen. så jag gick upp halv 8 i morse. men det var faktiskt skänt att få stiga upp ockå. har bestämt mej för att plugga lite nu på förmiddagen så jag kan slappa och titta på film resten av dagen. har precis gjort klart en franskläxa som jag skulle lämnat in för några veckor sedan, men bättre sent än aldrig. ska sätta mej snart och göra en uppgift i textkommunikationen som ska vara inlämnad imorgon. lycka till säger jag bara! men måste ändå säga att jag gjorde rätt beslut som stannade hemma idag, känner mej om möjligt ännu sämre än igår. men några filmer och lite snacks kan säkert få mej på bättre tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0