look at the stars, look how they shine for you

i kväll hade jag, hanna och levin filmkväll, riktigt fun! ida skulle också varit med, men hon skulle på träning. träffar henne förhoppningsvis imorn istället :) har kommit fram till att man inte klarar sig länge utan vänner, och jag är jätteglad att jag har dem fantastiska vänner som jag har! dem är mitt allt, och jag kommer aldrig att glömma allt de gjort för mej.

idag lekte jag och hanna med en plastpåse. kanske inte låter speciellt kul, men det var det. in fact, det var länge sen jag hade så skoj. sen så bröt jag ut i skratt när hanna skulle härma rösten från röstbrevlådan, och istället råkade säga bröstbrevlådan! hahah xD

efter att mina vänner svikit mej, satte jag mej vid min kära synt och komponerade ihop en låt (eller försöket till en låt i alla fall). det var riktigt länge sedan jag gjort det senast, så det var kul att hitta tillbaka igen, även om jag aldrig blir riktigt nöjd.

satt även och klinkade lite coldplay på synten, vilket aldrig är fel. coldplay är verkligen mitt favorutband, men inte långt efter kommer imogen heap. jag har kommit fram till att det är för att jag lyssnade mycket på dem när jag mådde som sämst, och de har fått mej att minnas allt som hände, men samtidigt fått mej att mova on. det är svårt att förklara, men musik kan betyda så oerhört mycket för en person, och för mej har musiken varit en räddande ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0