looking out for number one

satte mej igår kväll och tittade klart på säsong 4 av OC :) ska nog se på säsong 3 i helgen. när tredje och speciellt fjärde säsongen började på tv tyckte jag att de var dåliga, inte alls samma stil som de tidigare säsongerna. jag gillar dramatiken och sorgen, och den hade försvunnit och det hade blivit mer skämt och roligheter. men nu, när jag sett fjärde säsongen igen, tycker jag att den är bra den med. visst, första säsongerna är bättre, men det är fortfarande OC. OC är, och förblir, vad den alltid varit - världens bästa serie! xD och varje gång jag tittar blir jag på bra humör, och jag glömmer allt hemsk som hänt. musiken, som är superbra, får mej att drömma mej bort till en annan värld. jag glömmer både tid och rum, och om man tittar lite närmre ser man att jag ler :) jag ler hela serien igenom, och det måste jag tacka OC för. inget annat kan få mej att må så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0