mm, what you say?

ja, då var det gast igen för ännu ett blogginlägg. har inte hänt ett dugg typ i mitt liv sen jag skrev sist. ska ha prov i svenska imorn, IG, here i come! nerå, jag ska faktiskt försöka att få G för en gångs skull, och jag har faktiskt pluggat. tro det eller ej. sen har jag en inlämning som skulle varit inne förra veckan, men jag har inte orkat göra den, så jag lämnar nog in den nästa vecka eller nåt. ett bra förstaintryck på nya läraren. sen ska jag, camilla och tove på hockey på torsdag, tove fyller 18 år då, congrats :) sen ska vi tre ut till score på lördag, jippie! missar tyvärr melodifestivalen, den deltävlingen jag absolut ville se, men jag har ju lovat mej själv att inte bli allt för galen, och sen så finns det ju faktiskt en uppfinning som kallas video. så jag orde överleva. men vi måste fixa lite dricka, eftersom det är så jävla dyrt att dricka inne på pubar nu för tden. så vi känar ju lite på om vi dricker lite innan, då blir det roligare också! så om det finns någon snäll människa där ute, som vill hjälpa till, let me know. och nu syftar jag i första hand till min otroligt snälla syster, som är den bästa man kan ha! och sen vet jag att hon har några snälla vänner ;) nu ska jag överraska mej själv och plugga lite, och kanske (i bästa fall) börja fundera på inlämningen. men jag kan inget lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0