njut av livet, det går inte i repris

idag har jag lekt med mina favoritbrudar levin och ida :) de är så roliga och gulliga, finns helt enkelt inga bättre! sen ska jag, tove, camilla och förmodligen ida till score och fira att tove fyllt vuxen - ska bli skitaskoj! :D ska snart gå och sminka klart mej, levin började med grunden men sen svek hon mej, buhu. jag orkar verkligen inte med skolan nu, har ingen som helst ork kvar och mina sista krafter tog slut för länge sedan. men, som vanligt, har jag hoppet kvar, och det sviker mej aldrig! som denna rubrik heter, njut av livet - det går inte i repris. precis så ska det vara, och precis så tänker jag leva mitt liv. fick den meningen på en kylskåpsmagnet av hanna i åttan tror jag det var. hon vet nog inte det, men den har betytt myclet för mej. jag kommer ihåg att jag hade den uppsatt i mitt skåp på högstadiet och nu har jag den bilden som bakgrund på min mobil. det är viktigt att påminna sig om såna saker, så man inte glömmer det, för det kan det vara lätt att göra om man går för fort fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0