no one ever said it would be this hard

ännu en dag i mitt liv har passerat. det har idag varit en sån där dag då man bara sitter och tänker och inte gör så mycket mer. men ibland behöver man såna dagar. har sett på flera avsnitt av OC och jag har verkligen njutit! jag har även varit ute och gått med pappa i en timme vi gick runt här i skåre och tittade på lite nybyggda hus och så. det är lite konstigt, vi gick runt på områden jag aldrig varit på. mycket strange. trodde jag kunde alla gropar och svängar i skåre, men där hade jag tydligen fel. men det var i alla fall riktigt skönt att få lite luft i det vackra vädret. för en gångs skull vill jag faktiskt inte tillbaka till skolan, som jag brukar vilja efter några dagar på lovet. visst, jag saknar mina vänner, men det är ändå mycket skönare att bara få vara hemma och göra det jag tycker om; vara med vänner, umgås med familjen, och titta på OC ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0