none of us were angels, but you know i love you

har jag någonsin nämnt gör er hur mycket jag hatar söndagar. allt man tänker på är hur mycket morgondagen kommer att suga, och varför man överhuvud taget utsätter sig för sån ångest. men idag räddade hanna och levin mej :) mina räddande änglar. hanna drog med mej till stan på förmiddagen, jag köpte ett par skor som jag är nöjd över. sen drog vi hem till mej åt käkade och sen bar det iväg till ica för att köpa snacks. påväg tillbaka hem kom bussen, och ut från den skuttade levin fram, så vi tog en sväng förbi henne och sen åkte vi hem till mej och åt oss feta och tittade på OC, kan livet bli bättre? imorgon ska vi lämna in en lapp om vad vi vill ha fär individuella val i trean, och jag måste säga att det har blivit nåt fel på mej nu. jag valde idrott och bild i första hand. mamma sa att jag komemr att ångra mej om jag inte väljer musik, men då får jag göra det. jag har, ärligt talat, inte lärt mej att skit i musiken sen jag började i ettan, och jag är trött på att ha musik. jag måste välja något annat, som inte får mej att må piss, för det är faktiskt så att musiken i skolan får mej att må piss - tro det eller ej. jag har redan så mycket i mitt liv som kretsar kring musik och jag tycker helt enkelt det blir för mycket med det i skolan också. i plugget vill jag göra annat. jag tror att man ibland måste sakna det man älskar, annars glömmer man vad det är man verkligen brinner för. och så är det föe mej och musiken. jag klarar mej alldeles utmärkt av att bara sitta hemma och klinka på gitarren eller pianot, jag behöver inget mer. det behövde jag få sagt, för er som inte förstod varför jag vänt mitt liv upp och ner. det är mitt val, och endast mitt val, och som jag känner idag gör jag rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0