nyckeln till friheten


har suttit och tänkt och drömt mej bort nu i några timmar, och jag har kommit fram till att
jag ser folk överallt som har någon vid sin sida, någon att dela medgång och motgång med.
jag önskar att jag också hade någon som uppskattade mej och som man kunde uppskatta själv.
jag tror att jag har svårt att lämna ut mej själv, och inte veta om man får något i gengäld.
jag är så rädd för att bli sårad och ledsen, för jag vet inte om jag orkar ta mej ur det då.
men samtidigt vill jag inte gå runt som jag gör i hela mitt liv, jag vill ju leva och ha roligt.
men det är svårt det där. jag måste vänja mej vid att öppna upp mitt inre och släppa nån inpå livet,
för det är först då som jag kan visa vem jag egentligen är. men nyckeln till mitt hjärta är svår att ta tag på,
man måste gräva djupt, och det kan sätta djupa spår. men när väl nyckeln är funnen kan jag börja leva igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår exakt vad du menar, tänkte också så en ggn i tiden. men det är nog dags o kanske släppa in nån i ditt liiiv om det är just det du vill, jag menar inte vem som helst då, för det ska man verkligen ej göra. man förlorar på det bara, tro mig! :( .. men kanske gå ut o festa loss lite o inte vara deppad hela tiden elr nått sånt .. bara våga ta för dig .. det är bäst så och sen inte öppna sig för vilken kille som helst! ..
För dit bästa, hoppas det går bra, good luck! :)

2008-02-08 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0