oh, let's go back to the start

har precis kommit hem från ännu en bandymatch, denna gång första kvalmatchen och nu mot gripen/trollhättan. efter en riktigt spännande match, och hett temperamente hos många, gick gripen segrande ur matchen med 4-3. tror att det var den mest spännande, underhållande och roligaste match jag varit på på länge :) men det var s´nd att vi inte vann, det hade vi behövt. men det är bara att kämpa på.

idag såg jag och ida-bruden på film, "nära och kära". riktigt rolig film och en väldigt snygg skådespelare dessutom i den :) sen satte jag mej och tittade på några avsnitt av OC, som hanna så snällt lämnade tillbaka igår :) när livet känns lite tråkigt finns det inget som piggar upp en så bra som OC gör. jag svävar in i deras värld och jag glömmer totalt bort allt runtomkring. en riktigt härlig känsla.

har börjat få såna där känslor som loven brukar bringa mej. känslan av skolan och allt plugg börjar sakta men säkert infinna sej. men jag ska försöka att inte tänka på det, jag ska leva i nuet. jag vet att det låter klyshigt, men så är det faktiskt. jag måste lära mej att slappna av helt och hållet, och därför ska jag htta på roliga saker som jag kan minnas tillbaka poch få positiva vibbar från. och än så länge har det funkat eftersom jag träffat mina vänner, och de får mej alltid på bra humör. resterande dagar ska jag försöka att sova länge och ta tag i dagen när den börjar. annars blir det att jag sitter och slöar framför tv:n hela dagen. så imorgon är det OC som gäller, och sen får jag se vad som händer. ska se klart säsong 3 som jag har ganska många avsnitt kvar av, men det jag längtar efter är säsong 2 som jag ska se efter. kommer nästan inte ihåg något, så det ska bli riktigt kul. fast, det är klart, inget slår första säsongen! xD

Kommentarer
Postat av: Hena

jag har endast sista avsnittet av säsong 4 kvar nu! säsong 4 överträffade mina förväntningar faktiskt.

2008-02-28 @ 19:29:49
Postat av: anna

ja, så tyckte jag med. dem är inte så dåliga som jag hade för mej att dem var :) men dem är ju inte så bra som de andra säsongerna heller

2008-02-28 @ 21:10:40
Postat av: Anna

Bryan greenberg, yummie!!!
haha
jag vill också se säsong 3 :O har ju bara sett de där avsnitten som jag såg med dig och hanna ^^

2008-02-29 @ 08:34:14
Postat av: anna

ja, det kan man ju lugnt säga :) men du får ju sjävklart låna av mej vettu, sweetie. har sett de 4 första cd:na, så det är bara att du kommer och lånar :D

2008-02-29 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0