someday you will find me

nu har jag finally kommit hem från skolan, slutade egentligen halv 3, men jag och maria satt kvar och jobbade på ett arbete som ska vara inlämnat imorgon. nu för tillfället har jag nada att plugga på, men ändå sitter och här och känner mej nere. jag tänker alltid att den dagen då jag inte har några läxor ska jag sätta mej och göra sånt som gör mej glad, som att se på OC. men nu, när jag inte har läxor, känner jag bara att jag inte har nån lust eller ork till det, jag är helt slutkörd. vet faktiskt inte varför, jag bara är det. kan ju iof ha och göra med att jag varit sjuk, men ändå. det känns konstigt bara på något sätt. jag längtar inte ens till helgen och känner mej inte ens lite glad just nu. men jag tror att det kommer så småningom. mina vänner i skolan och här hemma har en tendens att få mej att må bättre, så jag får väl försöka att htta på något roligt tills jag ser dem. tror faktiskt jag ska sätta mej framför OC även om jag inte känner för det just nu, OC brukar alltid få mej på bra humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0