tears come streaming down your face

nu har jag bestämt mej för att stanna hemma även imorgon, lika bra att få sova ut och ta det lite lugnt. fast jag kan nästan lova att jag kommer att vakna tidigt och stga upp, lika trött som vanligt. men då slipper jag skolan i alla fall.
ska strax bänka mej med tjockt täcke framför världens kanske bästa serie; cityakuten. har följt den serien sen många år tillbaka, och varje måndag längtar jag till kvällen, då ett nytt avsnitt visas. det är den enda serien som jag grinar till, och fråga mej inte varför. det bara är så. fast, det är klart, fin musik hjälper ju till på sitt sätt det med. men det är verkligen nånting som jag kan drömma bort till och tänka att allt ordnar sej. för det gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0