what the hell is going on

idag har vait en väldigt underlig dag. jag som alltid brukar uppdatera den här bloggen, men jag har ärligt talat inte haft kraften att göra det. jag hatar själv folk som inte uppdaterar, så jag lovar att bättra mej på den punkten. men jag har varit så upptagen av att göra ingenting. det har varit en sån där dag då man bara funderar och funderar. men det tycks mej inte spela någon roll hur mycket jag tänker, jag kommer inte fram till något ändå. jag tror jag bara behöver slappna av, ordentligt, och tänka positivt. jag är expert på att alltid tänka negativt, men jag tycker att jag blivit bättre och bättre på att tänka positivt. visst, ibland suger livet, men det gör det för alla. livet är inte nån dans på rosor inte, det kan jag lova. men det gäller att hitta glädjen i tillvaron och ta reda på den. det går inte att gå runt och tänka negativt hela tiden, för då äts man upp från insidan. man måste hålla hoppet vid liv, för det sägs att hoppet är det sista som överger människan, och det är jag ett levande bevis på.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Forsätt hoppas! Jag älskar dig! Puss puss

2008-02-10 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0