whatever happened

nu har jag kommit hem från bandyn. rktigt underhållande match om man ser det från boltics synvinkel. 22-2 mot katrineholm är inget dåligt resultat direkt. de visar gång på gång att de fortfarande har talangen och viljan kvar. nu är det bara att leverera. och det gör de. hade tänkt att se på fredsstyrkan som jag spelat in, men jag är alldeles för trött. så jag ska hoppa i säng nu, så jag är pigg imorgon. ska bli en bra dag imorgon, det har jag bestämt mej för. jag brukar ha en tendens att vara extra deppig på alla hjärtans dag, då alla har någon utom jag, men så känner jag inte just nu iaf. dessutom har jag inte ens tänkt på att den dagen infaller imorgon, jag ser det bara som en rolig grej att fira, om man vill, men mest tänker jag på att jag inte ska glömma att säga grattis till tove xD nej, nu väntar natten på mej. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0