when you feel so tired, but you can't sleep

idag är ingen bra dag - jag är sjuk. har vart förkyld sen fredags, och jag hade tänkt genomlida dagen, men jag orkade inte. så jag drog hem från skolan och tur var nog det. åt lite mat när jag kom hem, och sen gick jag och la mej, riktigt härlgt :) syrran övertalade mej att lyssna på svingelskogen på band, och det hjälpte - jag somnade nästan på en gång. har dessvärre svenskaprov imorn som jag inte börjat träna på än, men jag får se om ja sover nåt i natt, så jag orkar pallra mej till skolan imorn. annars tänker jag ligga under täcket hela dan imorn. tror faktiskt jag ska chocka mej själv och gå och plugga lite, även om det är extremt tråkigt. men om jag lyckas kanske jag belönar mej själv med lite glass efteråt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0