when you're too in love to let it go

har precis tittat på ett avsnitt av kustbevakarna på kanal 5. det är ett av mina absoluta favoritprogram, speciellt när två personer som heter johan och nisse är med, de är riktigt roliga :) ett annat program som är bra är sjukhuset på tv3. det är intressant att följa alla de personer som jobbar där och man får träffa patienter som är både svårt och lite skadade. när jag ser dem här programmen försvinner jag på nåt underligt sätt in i deras värld och glömmer bort mina egna problem och tankar, vilket kan vara väldigt skönt ibland. det kan verka konstigt, men tv har en väldigt stor roll i mitt liv. och trots vad lärare säger så lär man sej väldigt mycket av att titta på tv. men det är klart, man ska ju inte titta för mycket heller. det gäller att hitta balansen. jag försöker att inte följa allt för många program, utan bara de allra, allra bästa. men vissa serier, som OC, går helt enkelt inte att hitta en balans emellan. det är alldeles för bra. satt förut och tittade på säsong 4, har bara ett program kvar. sen är det säsong 2 och 3 som gäller igen, innan jag ser alla i sträck :) men, vad gör man inte för det man älskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0