...

pappa ropade alldeles nyss att jag skulle skynda mej att titta på tvåan, carlstad uniteds tränare var med på sportnytt. snabb som få var tv:n på och jag satt stum framför inslaget. tränarna hoppar av. NEJ!

men sedan insåg jag varför, och jag stöttar dem till hundra.

carlstads skyttekung, pär eriksson, skrev på för allsvenska gais utan att tala om det för styrelsen. styrelsen hade själva trott att det skulle bli örgryte till sist. så dem bestämde sej för att stänga av pär hela säsongen (pengar spelade också en stor roll, men inte så stor roll för mej så att jag ska skriva om det). släng er i väggen säger jag bara. dessutom är ordförande så smart att gå ut och säga att pär inte gjort något fel - varför jag då inte fattar att dem stänger av honom! så tränarna hoppar av i protest och spelarna hotar med avhoppning även dem.

bra gjort styrelsen i carlstad united - nu har ni varken tränare eller spelare!


men nog om det.




idag har jag lekt med ida, vilket alltid är skoj. speciellt skoj var det idag då hon flippade ur totalt hemma hos sej och skrattade som aldrig förr. mycket kul tyckte jag.

HENA ringde förut och undrade om jag ville träffa henne imorn, och hänga med henne till stan. självklart tackade jag lyckligt ja. det finns inget och ingen som får mej att glömma all smärta som hanna, hon gör mej alltid glad och hennes skratt är det vackraste som finns. <3

på onsdag fyller syrran 21, och på måndag drar vår familj till norge, fast vi kommer tillbaka på tisdag igen så jag ska nog överleva.

det var nog allt för nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0