grattis levin till körkortet!

måste börja med att gratta min älskade vän levin till körkortet! hon, jag, hanna och ida drog iväg till skutberget förut för att bada och softa. det var mycket skönt och jag behövde verkligen en påminnelse om det fina i livet. tack för det<3

imorn är det jag som följer med levin och co till deras sommarstuga i arvika. sedan blir det kanske också en liten glimt av arvikafestivalen, vi tänkte dra dit och stå utanför och lyssna. jag kommer hem på söndag så då kommer det mer uppdatering. ska bli skönt att komma bort från allt, och bara umgås med min underbara vän!

en fin sommarkväll med bra musik och underbara vänner - det är detta som kallas kärlek.

och det är något jag saknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0