jag tror på änglaskap

grattis till mej själv! idag är det kristinadagen vilket betyder att lilla jag har namnsdag. när jag var liten brukade vi fira det, eftersom det alltid fanns tårta kvar sedan syrran födelsedag, men nu har vi slutat med det. men pengar fick jag av farmor och farfar så jag går ju inte lottlös ut direkt.

syrran och jag ska kanske dra iväg till skutberget sedan för att ta oss ett dopp. och det lär inte bli så mycket mer än det eftersom jag alltid ska frysa så in i helvete mycket. jag får packa ner tjock tröja.

jag saknar min älskade levin, och hon har bara varit borta i några dagar. hanna träffade jag i tisdags och det var riktigt skoj. vi skrattade och skojade som vi alltid gör. det är något speciell mellan oss som gör att vi förstår varann utan ord. vi behöver bara titta på varandra så vet vi, vi vet allt. "jag tror på änglaskap" och hanna är min ängel <3

hena har också namnsdag idag (typ) så congrat's!

ta mej till kärlek, ta mej till kärlek, ta mej till kärlek, ta mej till kärlek, ta mej till kärlek, ta mej till kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0