midsommar

tänkte börja med att önska alla en glad midsommar.

dagen var tänkt att spendera tillsammans med mina underbara vänner, men eftersom inte alls kundeoch för att vi är så lata, bestämdes det att vi tar det en annan gång. jag hade då planerat att vara hemma och slappa framför OC istället, men nu kmmer tydligen grannarna över och då anser inte mamma att vi behöver vara hemma. så nu tjatar dem om att jag och syrran kan gå ut och äta, eller kanske spela bowling eller nåt. orka orka säger jag bara. varför kan vi inte sitta här uppe och glo på bra filmer som vanligt när det är folk här? nej, ut måste man tydligen, och är det något jag inte känner för nu så är det att fixa iordning sig och sätta på sej siina finaste kläder. nej, kom och rädda mej. jag tänker ändå sitta hela dagen och titta på OC, för då glömmer jag allt som gör ont, och det räddar mej i detta mörker. jag återkommer senare med hur dagen blir, jag antar att jag måste hjälpa att städa genom hela jävla huset nu, så ha en bra midsommar allihop. vi får se hur min slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0