mind is a razorblade

jag orkar inte med mitt liv längre. jag misslyckas med allt gång på gång. jag tycks inte klara av en normal vardag utan nedstämdhet och tårar. jag sviker mej själv och alla andra när jag ständigt faller tillbaka. och jag har varken motvation eller ork till att ställa allt tillrätta. idag insåg jag för första gången på länge att jag vill spola tiden tillbaka. jag vill ta vara på den tid jag missade och jag vill hitta orsakerna till varför allt blev så fel. jag vill veta anledningen till varför jag hatade mej själv så mycket att jag till slut inte orkade mer och ville ta livet av mej.

ibland måste vi slåss för att ta itu med det förflutna.

det är det jag gör varje dag. jag kämpar och försöker mitt bästa, men kommer det att räcka?



you didn't get to heaven but you made it close.


i don't wanna follow death and all of his friends.

och för det ska jag kämpa så länge jag lever. jag lämnar er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0