i just got lost

idag fick jag betyget levererat med posten. inte jättebra, men det dög väl. jag fick mvg i musik, vilket jag inte trodde att jag skulle få. så man kan tydligt se vilket ämne jag har intresse för. dessutom fick jag ju det i musik förra året med, så det känns bra att jag i alla fall fått bra betyg i musik, eftersom det är det som räddat mej i denna värld. when you get what you want, but not what you need.

sommarskola suger. ju mer tiden går, desto mer inser jag att det är helt totalt omöjligt för mej att klara g-gränsen. jag vet att ni inte förstår det och att ni tror att jag ger upp. men jag gör verkligen mitt bästa och försöker. det är som att ni ska lära er grekiska på tre veckor, och jag tror nog inte att ni skulle fixa det. men jag försöker, det gör jag. alla klagar och säger att jag bara skiter i det, men så är det inte. ju mer folk klagar, desto mer negativ blir jag. då tappar jag allt, och motivationen har jag aldrig haft. jag behöver en lärare som motiverar och får mej att inse att jag kan, även fast jag inte kan. men det kommer jag aldrig att få. det är över nu. ska bli sknt att slippa franskan, engelskan och förhoppningsvis matten nästa år. jag vill klara det, men jag kan inte göra mer än mitt bästa. men vissa verkar mena att det inte räcker att göra sitt bästa. och då vette fan vad dem menar. when you try your best but you don't succeed.

har insett att skoltiden snart är över för mej. det skrämmer mej oerhört mycket. lilla jag ska helt plötsligt ut i stora livet, och där kommer jag inte att trivas, det vet jag redan nu. ännu en gång kommer min trygghet att försvinna, och jag är fruktansvärt rädd för att falla ner i skiten igen. för vad gör jag då? and the tears come streaming down your face.  

pressen utifrån trycker sönder mej, och jag sviker mej själv med misslyckanden gång på gång. när ska det ta slut?
det finns dock lite ljus i mitt mörker, och det är mina änglar, musiken och min familj, som är beredda på det västa och som arbetar hårt för att jag ska bli helt återställd. when you love someone but it goes to waste.

men jag har tvivel på om jag någonsin kommer att bli helt bra igen. skärvorna är för stora och mitt hjärta är trasigt. jag tror inte att någon kan laga det. could it be worse?

i will try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0