sommarlov

så var det då dags för ännu ett sommarlov. ännu ett sommarlov fyllt med frustration, skrik och massa tårar. hur länge ska jag orka?


jag klyvs mitt itu för jag vet inte vad jag vill. jag känner inte mej själv och jag vet inte vad hon vill. denna flicka som gömmer sej någonstans inom mej, för det är väl inte jag?

orkar jag hela vägen, gör jag det?

jag behöver en värmande hand runt min som säger sanningen.

varför gör det ont? varför?
snälla, ta bort min smärta, döda den. gör vad du vill, bara den försvinner.

ge mej en kram i nattens skrämmande mörker. en varm och lång kram, som aldrig tar slut. snälla. 

ensam är jag, även när jag är med er. jag är alltid själv. ensam i min värld, fylld med mörker.
när ni gått är jag ensam, när ni är här är jag ensam. 
det kommer en tid då ni gått, då jag är ensam.  men varför?

kan ni inte ge mej svaren som jag behöver?

tårarna rinner, kan ni stoppa dem?
jag har försökt, men dem kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0