alone

fy fan. dem kallar det lov, men det är fan inte det det är. jag har ett matteprov att göra, en engelska uppsats, en svenskuppgift, ett arbete om droger, ett engelskprov och en bildanalys att göra. fy fan säger jag bara. fy fan.

hur fan ska jag hitta orkan och motivationen att göra det när jag knappt orkade pallra mej ur sängen i morse. jag skiter i skolan. jag skiter om jag får ig i massa ämnen, jag bryr mej inte. jag har aldrig passat in i skolvärlden och det kommer jag aldrig att göra. men nu måste den jävla skolan förstöra loven också. jag har fan ingen frihet kvar snart.

please, come and save me.



I must admit that I
Been feeling so alone
It's what I am
it's what I've been
what I've become

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan hjälpas åt annars gumman :D // sofiawidell ^^

2008-03-25 @ 21:42:01
URL: http://www.metrobloggen.se/itsjustllife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0