could it be worse?

fy fan för att festa. jag lyckades tappa bort mitt bankkort, så nu saknas det ca 500 spänn som nån jävel köpt sprit för. fy fan. det som stör mej mest är att jag inte har en jävla aning om hur jag lyckats tappa bort det. lova att stoppa mej om jag nånsin tänker supa mej full igen. aldrig mer säger jag bara. emelie, från min klass på ilanda, hittade kortet, men det hjäkper ju inte så mycket nu inte. det är redan försent. och puckona som drack upp mina pengar måste ha gjort det snabbt eftersom jag åkte vd 12 och spärrade det vid halv 1. men gjort är gjort och nu har jag lärt mej en läxa. men det svider, det gör det. så nu ska jag iväg snart och möta emelie så jag kan få kortet. behöver det ju iof inte nu, men det kan vara bra att ha ifall jag ska anmäla. sen sk jag hem och förhoppningsvis få lite mat i  ej eftersom jag ännu inte ätit nåt för jag har inte aptit. sen får vi se vad som händer. förmodligen blir det en polisanmälan. sen måste jag skaffa nytt jävla kort. buhu, orkar inte! och till råga på allt förlorade tony rickardsson let's dance finlen. could it be worse?

Kommentarer
Postat av: HENA

jag hörde :O sandra kontaktade ju mej för att få ditt nummer! Stackare! Men det löste sig ju och du kom på det :) Satt och såg på let's dance förut och tänkte på dig att du ville att tony skulle vinna ;)

KYSS

2008-03-29 @ 19:23:23
Postat av: anna

naa, jag hoppades att han skulle vinna, men icke då.

2008-03-29 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0