don't worry, be happy

har nu suttit i typ 2 timmar och pluggat till mitt samhällsprov på tisdag. eller, det var mest mamma som pluggade. hon förklarade hela israel-palestina konflikten vilket jag kunde totalt nada om. men nu känns det riktigt bra faktiskt :) och imorn ska vi på en föreläsning om en filmare som varit och filmat på västbanken eller om det var på gazaremsan. ska bli mycket intressant. känner att jag låter som en liten pluggis här, men jag lovar er, det är bara en tillfällighet. och imorn fyller moa 18 år, får passa på att gratta så jag inte glömmer det imorn :)

nu ska jag ner och käka lite mackor med ägg, mums :) sen ska jag se på kustbevakarna ikväll, wiiie.

ni kanske märker att jag mår bra just nu om man jämför med igår. ibland är mitt liv helt okej, och det är dem dagarna jag ska komma ihåg och fokusera på :) det är för dem dagarna jag lever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det han där.. shit va hette han. han hade gjort en dokumentär film om en tjej i hebron och som har visats i svt, eller? ^^
i sånna fall så har han varit på sundsta och pratat om det

2008-03-14 @ 09:26:33
Postat av: anna

ja, det var han ja :) riktigt bra :)

2008-03-14 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0