how wonderful life is

jag är så fruktansvärt trött. det är inte bara sömn jag har dåligt av, allt. min energi är som bortblåst och jag har ingen som helst ork. allt är som en stor suck nu. förr har jag i alla fall haft lite ork att plugga men då har jag bara inte gjort det. vet inte varför. nu skiter jag faktiskt fullständigt i det och jag har ingen ork alls. då kan man ju fråga sej hur jag orkar ta mej ur sängen varje morgon och pallra mej till skolan. svaret är rutiner. jag behöver ha rutiner, annars suger mitt liv. det är det jag saknar på loven och det är också då jag mår som sämst. jag skulle vilja gråta alla tårar, men det går inte. jag vet, och känner, att dem finns där inne, men dem vill inte komma ut. allt känns så tomt.

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:34:15
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0