i believe in miracles

sitter nu och väntar på att tiden ska gå. ska träffa några vänner ikväll = fun! ska nog först till score och sen drar vi vidare mot arena. ska bli riktigt skoj :)

imorn är jag inbjuden till min älskade hanna, wiie! får se vad vi hittar på, det brukar alltid vara något kul :)

idag åkte vi skridsskor på idrotten och jag måste medge att det inte är min bästa sport direkt. jättekul att titta på, men inte lika kul att genomföra. men jag överlevde, och inga skavsår fick jag heller.

har egentligen massa läxor att göra över helgen, men som vanligt skjuter jag upp det så länge det går. min prioritet är inte läxor och prov. min prioritet är livet. så jag tror jag bara ska försöka att njuta av helgen istället och hitta på roliga saker. och än så länge verkar det funka :)

i believe in miracles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0