i can't be perfect

-everyone belongs somewhere.
-maybe not everyone. maybe some people just get lost.

-alla hör hemma någonstans.
-kanske inte alla. vissa kanske bara går vilse.



jag börjar seriöst bli orolig över mej själv. känner att jag gått in i en vägg. mina kraften är helt slut, mej ag känner ingen som helst oro över plugget. fast det skiter sej totalt. jag känner mej bara tom. jag måste säga att jag känner precis som marissa gör i OC i säsong 3. hon säger att hon "went through something", och det gör jag med för tillfället. hon sätter ord på mina känslor. känner att jag behöver ett breakdown för att kunna starta om. jag vet (av erfarenhet) att det kan kännas jävligt skönt att bara få ur sej allting. att gråta tills det inte finns några tårar kvar. men om det inte finns några tårar att gråta, hur får man då ut allt man känner. musik är ordet. musik.

här kommer en liten textbit från låten perfect, med simple plan. den här låten har jag lyssnat på sedan förra året, och det är såhär jag känner. eller i alla fall en gång kände.


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that I'm all right
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0