imorgon är en annan dag

nu är jag hemma från arena. en aning tidigt, men jag mådde verkligen inget bra, och inte hade jag druckit mycket, endast en cider. men jag tror jag ätit för mycket helt enkelt. tror nog inte att gå ut och festa är riktigt min grej, i alla fall inte på arena. så jag åkte hem istället vilket jag är glad över. skönt att vara hemma och ta det lugnt, tror jag har saknat det lite. eftersom jag vart ute nästan varje helg nu, känns det riktigt skönt att få koppla av och njuta lite av vardagen. längtar, tro det eller ej, faktiskt till imorn. ska bli härligt med en ledig dag då jag bara kan slappa. gött! hade tänkt ta en alvedon och gå och lägga mej, men kom på att jag druckit så jag får väl sova med magont hela natten då :( jag får knarka vatten och lägga kalla handdukar på magen :) nej, nu måste jag verkligen sova. det är en dag i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0