is it getting better, or do you feel the same?


då var man här igen. på bussen hem förut hade jag massor jag kände att jag behövde skriva, men nu sitter jag här utan tankar.
provet jag hade gick faktiskt bra, är nöjd. men jag ska inte säga något mer förens jag får tillbaka det.
men jag känner inte den lättnad jag kände förut efter prov eller något annat som var jobbigt.
nu känner jag inte längre någonting alls. allt känns lika jävligt som det gjorde innan.
det enda är att jag känner mej tomare. men jag vet inte varför jag känner som jag gör.
jag kan inte förklara.
orden brukar flyga ur min hjärna och landa på tangentbordet,
men idag är det bara tomt.

men jag hoppas att det blir bättre. ska strax sätta mej och titta på klass 9a, och sen ska jag lägga mej tidigt idag. börjar 10 imorn, så jag har sovmorgon vilket jag verkligen behöver. bara jag inte vaknar innan jag ska upp, för då kan jag inte somna om. och om det är något jag behöver just nu så är det sömn.

återkommer när mina tankar är tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0