it takes just a minute

hello :) idag fyller moa 18, congrat's! :) ska iväg till arena ikväll och fira henne. riktigt skoj! fast snart har jag inga pengar kvar så mycket som jag är ute. känns fan som att jag varit ute varje helg nu i flera veckor. men så kan det vara.

och imorn är det dagen jag längtat efter i ett antal månader - finalen av melodifestivalen! xD jag är i extas, just so you know. så imorn vankas det melodifestivalspelet och sedan äta mej tjock med chips och annat gott snacks. jag ser fram emot det :) nåde den som ringer och stör! ;)

nu ska jag strax ner och käka lite mat, köttfärs och makaroner blir det - mums.
men först ska jag lyssna på melodifestivalskivan pappa köpte idag, han har bra smak han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0